Vissza |
Varga Dóra (2014) Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Dóra (2019) Egy budapesti hostel szervezési, működési és gazdálkodási kérdéseinek bemutatása és javaslatok ezek fejlesztésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Dóra (2021) A Microsoft Dynamics NAV és D365 Business Central vállalatirányítási rendszerek bevezetésének előnyei és hátrányai a kis- és középvállalkozások esetében. Külkereskedelmi Kar.
Varga Dóra (2021) Márkázás egy kkv-nál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Varga Dóra (2022) Rendezvények és a gasztronómia kapcsolata a Donautica Étterem & Hotel****Superior szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Varga Dóra (2016) A SIÓ-Eckes Kft. hűségprogramja. Külkereskedelmi Kar.
Varga Dóra (2023) A magyar adórendszer vizsgálata a Visegrádi négyek összehasonlításában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Varga Dóra (2019) A munkaerőpiac motivációs tényezőinek vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Varga Dóra (2021) A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.