Vissza |
Tóth Csilla (2020) Hulladékból érték? - Környezetkímélő dekorációk forgalmazására specializálódott fiktív e-kereskedelmi vállalkozás iránti kereslet felmérése. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Csilla (2023) Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Tóth Csilla (2015) A fuvarozási folyamatok informatikai támogatottsága és azok fejlesztési lehetőségei a Waberer's International Nyrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Csilla (2014) A sikeres kutatás-fejlesztés alapjai - a zalaegerszegi Technológiai Centrum egyes menedzsment módszereinek kidolgozása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Csilla (2011) A lízing hazai és nemzetközi számvitele. Pénzügyi és Számviteli Kar.