Tóth Csilla (2023) Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT- Tóth Csilla- végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Csilla PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (484kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Záródolgozatom témája a női célpiacra szánt kozmetikai termékeket népszerűsítő influenszer tartalmak hatékonyságának vizsgálata a közösségi média egyik kedvelt platformján, az Instagramon keresztül. <span style="font-size:1rem;">Kifejezetten arról, hogy ezen a piacon mennyire tölt be befolyásoló szerepet az influenszer marketing stratégia használata. Továbbá vizsgálni kívánom a női célpiac milyen szempontokat vesz figyelembe vásárlási döntése meghozatalakor egy influenszer hirdetést látva, azaz melyek azok a tartalmi és kommunikációs elemek, amelyek alapján igent mond az adott termékre. </span><span style="font-size:1rem;">Néhány bevezető gondolatot követően a fogyasztói magatartás kerül rövid bemutatásra, mely téma után a nők fogyasztói attitűdjére is kitekintünk. Fontosnak tartom, hogy lefektessem a később ismertetni kívánt kérdéskör alapjait, egészen visszavezetve a fogyasztói magatartáshoz. Az alapokhoz tartozik a nők és férfiak vásárlói magatartása közötti különbség, mely témával szintén az adott fejezetben foglalkozom. Az kezdeti szakaszokban előkészítésre került a következő fejezet, amely a nőkkel való kommunikáció fontosságát és a generációs marketing szegmentálása alapján meghatározott csoportok főbb jellemzőit taglalja. Ezt követi a közösségi média bevonása a következő három fejezetben, majd az influenszer marketing ismertetése bővebben. Végül pedig az általam készített kutatás eredményeinek beszámolója és összegzése zárja a dolgozatom.</span></p><p></p><p></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
NEM RÉSZLETEZETT
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, alkalmi foglalkoztatás, fogyasztói attitűd, fogyasztói magatartás, influenszer marketing, kozmetikai cikkek, közösségi média marketing, marketingkommunikáció, nők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |