Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül

Tóth Csilla (2023) Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT- Tóth Csilla- végleges.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT- Tóth Csilla- végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth Csilla PVÁ.pdf] PDF
Tóth Csilla PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (484kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Záródolgozatom témája a ­­női célpiacra szánt kozmetikai termékeket népszerűsítő influenszer tartalmak hatékonyságának vizsgálata a közösségi média egyik kedvelt platformján, az Instagramon keresztül.&nbsp;&nbsp;<span style="font-size:1rem;">Kifejezetten arról,­­ hogy ezen a piacon mennyire tölt be befolyásoló szerepet az influenszer marketing stratégia használata. Továbbá vizsgálni kívánom a női célpiac milyen szempontokat vesz figyelembe vásárlási döntése meghozatalakor egy influenszer hirdetést látva, azaz melyek azok a tartalmi és kommunikációs elemek, amelyek alapján igent mond az adott termékre.&nbsp;</span><span style="font-size:1rem;">Néhány bevezető gondolatot követően a fogyasztói magatartás kerül rövid bemutatásra, mely téma után a nők fogyasztói attitűdjére is kitekintünk. Fontosnak tartom, hogy lefektessem a később ismertetni kívánt kérdéskör alapjait, egészen visszavezetve a fogyasztói magatartáshoz. Az alapokhoz tartozik a nők és férfiak vásárlói magatartása közötti különbség, mely témával szintén az adott fejezetben foglalkozom. Az kezdeti szakaszokban előkészítésre került a következő fejezet, amely a nőkkel való kommunikáció fontosságát és a generációs marketing szegmentálása alapján meghatározott csoportok főbb jellemzőit taglalja. Ezt követi a közösségi média bevonása a következő három fejezetben, majd az influenszer marketing ismertetése bővebben. Végül pedig az általam készített kutatás eredményeinek beszámolója és összegzése zárja a dolgozatom.</span></p><p></p><p></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: .NET Framework, alkalmi foglalkoztatás, fogyasztói attitűd, fogyasztói magatartás, influenszer marketing, kozmetikai cikkek, közösségi média marketing, marketingkommunikáció, nők
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet