Vissza |
Nagy Nikolett (2020) Az online foglalási rendszerek jelentősége napjainkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nikolett (2021) Balatonföldvár regionális és településmarketingje. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nikolett (2024) Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nikolett (2024) How ESG norms compliance effect the company's financial performance. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nikolett (2015) A Székesfehérvári Metál Fék- és Köszörűgépgyár Zrt. önköltségszámítási módszereinek bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Nikolett (2019) Veresegyház turisztikai kereslete és kínálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nikolett (2023) A Z generáció Instagramhasználati szokásai a szabadidős célú utazásaik során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nikolett (2021) Zöld úton a Nagy napig – avagy a környezettudatos szemlélet alkalmazása az esküvők világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nikolett (2020) A digitalizáció és a változó ügyféligények hatása a bankok ügyfélkapcsolataira. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Nikolett (2023) A dohányipar helyzete Magyarországon, illetve a dohányzást befolyásoló tényezők hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nikolett (2016) A generikus gyógyszerpiac elemzése, különös tekintettel Magyarországon betöltött szerepére. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nikolett (2017) A könyvvizsgálat tervezése és annak kritikus pontjai. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Nikolett (2019) A környezettudatos gondolkodásmód elmélyítése az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-ben. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nikolett (2015) A munka és továbbtanulás és továbbképzés párhuzam és hatás. A hátrányos helyzetben lévők helyzete a munkaerőpiacon és az oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Nikolett (2015) A nonprofit szervezetek gazdálkodásának sajátosságai a Balatonfűzfői Vállalkozások és Civil Szerveződések Egyesülete példáján keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Nikolett (2020) A product placement előretörése és hazai fogadtatása. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Nikolett (2020) A projekt kontrolling gyakorlati alkalmazása az építőipari cégek körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Nikolett (2014) Érzelmi intelligencia szerepe a hatékony vezetésben. Pénzügyi és Számviteli Kar.