Vissza |
Nagy Krisztina (2023) Amikor a múzsa az Instagramra látogat, avagy Rupi Kaur webköltészeti (és azon túli) kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Krisztina (2022) Amikor a múzsa az intagramra látogat, Rupi Kaur irodalmi (és azon túli) kommunikációja. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Nagy Krisztina (2014) Az Anton Kft 2010-2012. évi tevékenységének elemzése a DuPont módszer segítségével. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Krisztina (2021) Egy vállalat vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Krisztina (2021) Koronavírus hatása a turizmusra és a Sun & Fun Holidays helyzetkezelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Krisztina (2017) A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Krisztina (2018) Szakmai gyakorlat beszámoló (beavatásom a helyi tévézés gyakorlatába). Külkereskedelmi Kar.
Nagy Krisztina (2022) A közösségi média hatása a toborzásra a fiatal felnőttek körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Krisztina (2019) A munkakörnyezet befolyásoló hatása a munkateljesítményre a szállodaiparban, fókuszpontban a Food and Beverage részleg. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Krisztina (2018) A szerencsejáték gyártói piac elemzése a NOVOMATIC Hungária Kft szemszögéből. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Krisztina (2009) Az Európai Unió monetáris politikája és az euró bevezetése Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Krisztina (2014) Célzott projektek és szakmai közösségek hatása a nagyvállalati tudásmenedzsmentre. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Krisztina (2014) WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE. Pénzügyi és Számviteli Kar.