Vissza |
Molnár Vivien (2015) Szakmai Gyakorlatom. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Vivien (2022) Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Vivien (2018) Die vegane Ernährung und ihre Auswirkungen auf den Tourismus Das vegane touristische Angebot. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Vivien (2022) Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Molnár Vivien (2020) Integrált válallatirányítási rendszer bevezetése és működése egy multinacionális vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Vivien (2019) Kína fejlődő infokommunikációs szektora: Esettanulmány a Huaweiről. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Vivien (2015) A PND fuvarszervezésre gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.
Molnár Vivien (2023) A média ágazat kontrolling sajátosságainak vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Vivien (2021) A vevő vásárlási szándékának előidézése, vásárlási döntéshozatalának elősegítése a non-verbális kommunikációs eszközök segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Vivien (2014) Integrált válallatirányítási rendszer bevezetése és működése egy multinacionális vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.