Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára

Molnár Vivien (2022) Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Molnár_Vivien_PKSPK8.pdf] PDF
Molnár_Vivien_PKSPK8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Molnár_Vivien.pdf] PDF
BA_O_Molnár_Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (258kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_2022_ Molnár_belső.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_2022_ Molnár_belső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (241kB)
[thumbnail of Szakdolgozat Bírálat Molnár Vivien dolgozatához.pdf] PDF
Szakdolgozat Bírálat Molnár Vivien dolgozatához.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (212kB)

Absztrakt (kivonat)

A technológiai fejlődések hatalmas változásokat okoztak az évek során. Felgyorsult a világ, átalakult a kommunikáció, illetve a munka világa is. Az influencer marketing megjelenése is ezen folyamatok egyik eredményeképpen született meg. Szakdolgozatom célja, hogy az Y és Z generáció vizsgálatán keresztül átfogó képet kaphassak arról, hogy a marketing ezen típusa milyen mértéken bír befolyással az érintettek gondolkodásmódjára, munkaképére. A dolgozatomban nem csak az elméleti háttér teljeskörű feltárásával, de saját kvantitatív kérdőíves kutatással is igyekeztem minél mélyebben megismerni a két generáció fogyasztói magatartását, melyek elősegítették a hipotézisvizsgálat sikerességét. Összességében elmondható, hogy kutatásom elérte a célját, mert hipotéziseim közül akadt olyan, mely megerősítést, más cáfolatot nyert, így saját véleményem is átértékelődött a kapott értékek alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kolnhofer-Derecskei Anita
Belső
egyetemi docens; Üzleti Gazdaságtan Tanszék; PSZK
Majláth Melinda
Külső
egyetemi docens; Üzleti Gazdaságtan Tanszék; PSZK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, Y generáció, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 09:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 09:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet