Vissza |
Uhrin Dávid (2022) B2B kommunikációs stratégia a szervezeti sokszínűség tükrében, elemzése és összefüggései a társadalmi felelősségvállalás kommunikációjával. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Uhrin Dávid (2023) B2B kommunikációs stratégia a szervezeti sokszínűség tükrében, elemzése és összefüggései a társadalmi felelősségvállalás kommunikációjával. Külkereskedelmi Kar.
Uhrin Dávid (2021) Digital preparedness of the Hungarian SME sector in light of the COVID situation and their expectations from their banks. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Uhrin Dávid (2023) Mit fogyaszt, aki nem fogyaszt? A szervezeti kultúra és az egyén szintű fogyasztói magatartás összehasonlító és elemző vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
Uhrin Dávid (2023) Mit fogyaszt, aki nem fogyaszt? A szervezeti kultúra és az egyén szintű fogyasztói magatartás összehasonlító és elemző vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)