Vissza |
Tóth Petra (2021) Az emberi tényezők szerepe a vezetésben. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Petra (2024) A Dorko cipőmárka pozíciója a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Tóth Petra (2023) Fogyasztói magatartás vizsgálata a Gyömrő Fitnessben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Petra (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Petra (2023) Marketing tools for traditional cigarettes and tobacco heating products in the regulated tobacco industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Petra (2019) A fiatalok borfogyasztási szokásai és azok hatása az utazási hajlandóságra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Petra (2022) A magyar lakosság belföldi utazási szokásainak változása 2016-2021 közötti időszakban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.