Vissza |
Szabó Virág (2011) Somogy Megyei Gyermektábor marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Virág (2017) Az erdei iskola, mint alternatív pedagógia kapcsolata az ökoturizmus oktatásával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Virág (2023) B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Virág (2022) A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Szabó Virág (2021) Projekt a pest megyei svábok kitelepítésének és malenkij robotra való hurcolásának 70. évfordulója alkalmából Az érintettek visszaemlékezéseinek gyűjtése. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Virág (2014) Új szereplő a magyar sörpiacon - a Borsodi Super Dry bevezetése. Külkereskedelmi Kar.