Vissza |
Szabó Fanni (2022) Az időpontfoglalás szerepe az OTP Bank Nyrt. CRM stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Fanni (2023) Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Fanni (2020) Bor&Balaton A borturizmus jelene és jövője Badacsony Régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2022) Helyi média átalakulása a változó üzleti környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Fanni (2018) Kalandparkok hatása a turizmusban Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2023) Tourism development of the city of Békéscsaba and its surroundings in the last ten years. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2020) A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2022) A szövegírás szerepe és elemzése a Langmár Kommunikáció példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)