Szabó Fanni (2022) Az időpontfoglalás szerepe az OTP Bank Nyrt. CRM stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Fanni (2023) Az à table! és az EasyCheesy marketingstratégiájának az összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Fanni (2020) Bor&Balaton A borturizmus jelene és jövője Badacsony Régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2022) Helyi média átalakulása a változó üzleti környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Fanni (2018) Kalandparkok hatása a turizmusban Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2024) A Kozmo Hotel Suites & Spa árubeszerzési tevékenységének ismertetése és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2025) Online marketingkommunikáció vizsgálata a RevoxB77 kozmetikai márka példáján keresztül, különös tekintettel a TikTok közösségépítésre. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Fanni (2023) Tourism development of the city of Békéscsaba and its surroundings in the last ten years. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2020) A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Fanni (2022) A szövegírás szerepe és elemzése a Langmár Kommunikáció példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)