A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél

Szabó Fanni (2020) A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka - Szabó Fanni.pdf] PDF
Projektmunka - Szabó Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing mix elemeinek és a marketing stratégiák érvényesülése az à table!-nél, melyet 7P elemzéssel, SWOT elemzéssel és Ansoff-mátrixxal támasztok alá. Ezen felül megvizsgálom a cég versenyképességét, valamint egy kérdőíves kutatatással felmérem a fogyasztók véleményét és azokét, akik még nem hallottak a helyről. Ezen felül készítettem egy mélyinterjút a cég marketingesével. A dolgozat végén a véleményem és javaslataimat fogalmaztam meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7p, SWOT-elemzés, cégbemutatás, marketingeszközök, stratégiai fejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet