Vissza |
Szabó Cintia (2008) A Develor Tanácsadó Zrt. Magyarországon és Törökországban. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Cintia (2024) Az intelligens munkafolyamatok és a vállalati teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata a telekommunikációs szektorban. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Cintia (2020) Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Cintia (2018) EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Cintia (2020) Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Cintia (2016) Startupok és a finanszírozási modellek vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Cintia (2012) Török bevándorlók helyzete Németországban. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Cintia (2023) A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Cintia (2020) A tematikus parkok, mint turisztikai attrakciók az Amerikai Egyesült Államok és Magyarország vonatkozásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.