Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén

Szabó Cintia (2020) Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Annotáció.pdf] PDF
Annotáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18..

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

<p></p><p><a style="background-color:#FFFFFF;">      „Marketing-controlling”. Habár laikusként lehet van elképzelésünk, mi az a marketing, és már a controlling szót is hallhattuk, vagy olvashattuk valamilyen pénzügyi kontextusban, na de együtt?!</a> Ez is mutatja, hogy egy fiatal fogalomról van szó, mely még nem annyira elterjedt a köztudatban. Alapvetően a marketing mérhetőségét próbálja megcélozni. De lehetséges ez? Valóban mérhető a marketing? Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy ki az üzenet címzettje: egy másik vállalat vagy egy végfogyasztó. Ennek megfelelően a „mérési kísérletek” is változhatnak. Főleg, ha egy nagyvállalatról van szó, ahol külön részlege révén erre tetemes pénzeket is költhet. De hogyan is működik egy ilyen marketing-controlling rendszer a valóságban? Mennyire széles körben ismerik a létező eszközöket, és egyáltalán használják-e őket a vállalatok? Ezen kérdések irányították és alapozták meg kutatásom célját.<br></p><br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Számvitel Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Számvitel

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Németh Krisztina
Belső
főiskolai docens, Számvitel Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéstámogatás, eredményesség, hatékonyság, marketingcontrolling, nagyvállalatok esettanulmányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:31
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet