Szabó Cintia (2020) Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Annotáció.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18.. Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p><a style="background-color:#FFFFFF;"> „Marketing-controlling”. Habár laikusként lehet van elképzelésünk, mi az a marketing, és már a controlling szót is hallhattuk, vagy olvashattuk valamilyen pénzügyi kontextusban, na de együtt?!</a> Ez is mutatja, hogy egy fiatal fogalomról van szó, mely még nem annyira elterjedt a köztudatban. Alapvetően a marketing mérhetőségét próbálja megcélozni. De lehetséges ez? Valóban mérhető a marketing? Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy ki az üzenet címzettje: egy másik vállalat vagy egy végfogyasztó. Ennek megfelelően a „mérési kísérletek” is változhatnak. Főleg, ha egy nagyvállalatról van szó, ahol külön részlege révén erre tetemes pénzeket is költhet. De hogyan is működik egy ilyen marketing-controlling rendszer a valóságban? Mennyire széles körben ismerik a létező eszközöket, és egyáltalán használják-e őket a vállalatok? Ezen kérdések irányították és alapozták meg kutatásom célját.<br></p><br>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Számvitel Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéstámogatás, eredményesség, hatékonyság, marketingcontrolling, nagyvállalatok esettanulmányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:31 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |