Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén

Szabó Cintia (2020) Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Annotáció.pdf]
Előnézet
PDF
Annotáció.pdf

Download (254kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

„Marketing-controlling”. Habár laikusként lehet vanelképzelésünk, mi az a marketing, és már a controlling szót is hallhattuk, vagyolvashattuk valamilyen pénzügyi kontextusban, na de együtt?! Ez is mutatja, hogy egy fiatal fogalomról van szó,mely még nem annyira elterjedt a köztudatban. Alapvetően a marketingmérhetőségét próbálja megcélozni. De lehetséges ez? Valóban mérhető amarketing? Azonban azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy ki az üzenetcímzettje: egy másik vállalat vagy egy végfogyasztó. Ennek megfelelően a„mérési kísérletek” is változhatnak. Főleg, ha egy nagyvállalatról van szó,ahol külön részlege révén erre tetemes pénzeket is költhet. De hogyan isműködik egy ilyen marketing-controlling rendszer a valóságban? Mennyire széleskörben ismerik a létező eszközöket, és egyáltalán használják-e őket avállalatok? Ezen kérdések irányították és alapozták meg kutatásom célját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Számvitel Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Számvitel

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéstámogatás, eredményesség, hatékonyság, marketingcontrolling, nagyvállalatok esettanulmányok
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:31
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 18. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27130 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27130

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet