A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.

Szabó Cintia (2023) A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szabó Cintia szakdolgozata 2023_A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.pdf] PDF
Szabó Cintia szakdolgozata 2023_A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Szabó Cintia.pdf] PDF
Bírálat_belső_Szabó Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of Szabó Cintia.pdf] PDF
Szabó Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (383kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A digitalizáció hozta változások nagy szerepet töltenek be a mindennapjainkban. A koronavírus-járvány okozta korlátozások, a bezártság arra kényszerítette az embereket, hogy olyan dolgokat is online oldjanak meg, amiket akár évtizedek óta fizikai úton végeztek el. Ma már online „bankolunk”, intézzük a pénzügyeinket, a számlák befizetését, a szerződések megkötését is akár. Először sokan idegennek érzik, hogy böngészőn keresztül végezzék el fontosabb ügyeiket, esetleg bankkártyájuk adatait megadják ott, vagy egy úgynevezett chatbot segítse őket végig az ügyintézés folyamatán. A változás adta lehetőségek új kihívás elé állította a szolgáltató szektort. Az online világban végzett ügyintézés mára már nem csak egy kényelmi opció, hanem elvárás is lett a szolgáltató szektorban, a szolgáltató felé. A megfelelő szolgáltató kiválasztásában már jóval nagyobb szerepet fog játszani az, hogy mennyire könnyű velük az online ügyintézés. Egyre értékesebbek lesznek azok a cégek, ahol az ügyfélélményt egy magasabb fokozatra emelik. Az új kihívás azoké a kiszolgálóké, akik eddig a személyes kapcsolatot preferálták jobban és építettek ki erősen az ügyfelekkel. Nekik meg kell tanulniuk, hogy ezt a kapcsolatot hogyan vigyék át az online térbe.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK
Pap-Albert Eszter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizálás - digitalizáció, digitális ügyfélélmény, Magyar Telekom Nyrt., szolgáltató szektor, telekommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet