Szabó Cintia (2023) A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szabó Cintia szakdolgozata 2023_A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Szabó Cintia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
Szabó Cintia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (383kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A digitalizáció hozta változások nagy szerepet töltenek be a mindennapjainkban. A koronavírus-járvány okozta korlátozások, a bezártság arra kényszerítette az embereket, hogy olyan dolgokat is online oldjanak meg, amiket akár évtizedek óta fizikai úton végeztek el. Ma már online „bankolunk”, intézzük a pénzügyeinket, a számlák befizetését, a szerződések megkötését is akár. Először sokan idegennek érzik, hogy böngészőn keresztül végezzék el fontosabb ügyeiket, esetleg bankkártyájuk adatait megadják ott, vagy egy úgynevezett chatbot segítse őket végig az ügyintézés folyamatán. A változás adta lehetőségek új kihívás elé állította a szolgáltató szektort. Az online világban végzett ügyintézés mára már nem csak egy kényelmi opció, hanem elvárás is lett a szolgáltató szektorban, a szolgáltató felé. A megfelelő szolgáltató kiválasztásában már jóval nagyobb szerepet fog játszani az, hogy mennyire könnyű velük az online ügyintézés. Egyre értékesebbek lesznek azok a cégek, ahol az ügyfélélményt egy magasabb fokozatra emelik. Az új kihívás azoké a kiszolgálóké, akik eddig a személyes kapcsolatot preferálták jobban és építettek ki erősen az ügyfelekkel. Nekik meg kell tanulniuk, hogy ezt a kapcsolatot hogyan vigyék át az online térbe.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizálás - digitalizáció, digitális ügyfélélmény, Magyar Telekom Nyrt., szolgáltató szektor, telekommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |