Vissza |
Nagy Zoltán (2023) Felelős vállalatok és a fogyasztói igények: A fenntarthatóság új elemei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Zoltán (2022) Service operation folyamatok vizsgálata és lehetséges optimalizálási lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Zoltán (2019) A duális képzés Magyarországon a vendéglátás tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Zoltán (2023) A rendezvényterem-üzemeltetés művészete: Szolgáltatásmarketing eszközök elemzése és értékelése. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Zoltán (2013) Alternatív tőzsdei kereskedési módszerek – Félautomata és Robot rendszerek. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Zoltán (2015) Az állampapír-forgalmazás frontvonalában. Pénzügyi és Számviteli Kar.