Vissza |
Nagy Fruzsina (2020) Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Fruzsina (2020) Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Fruzsina (2017) Az innovatív vállalkozásfejlesztési képzések jövője a magyar felsőoktatásban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Fruzsina (2023) A Formula-1 hatása Magyarország turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Fruzsina (2022) A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Nagy Fruzsina (2021) A Plázs Siófok marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Fruzsina (2023) A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Fruzsina (2018) A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Fruzsina (2006) Üzleti folyamat-kihelyezés a Genpact Hungary Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.