Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél

Nagy Fruzsina (2020) Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf] PDF
Szakdolgozat_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 10..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Nagy Fruzsina.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Nagy Fruzsina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (533kB)
[thumbnail of BA_TO_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf] PDF
BA_TO_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 10..

Download (667kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing egyre meghatározóbb szerepet képvisel a vállalatok életében. Sokan úgy vélik, hogy a marketing nem egy kifizetődő irányzat, mert költségeket von el a cégtől gyakran eredménytelenül. Azonban, akik megfelelő marketing ismeretekkel rendelkeznek, azok számos előnyre tehetnek szert a marketing segítségével. Nemcsak a bevétel növekedhet általa, hanem a vállalat előnyökhöz juthat a versenypiacon és a vevőkben is kialakíthat egy kötődést a cég iránt.Lehetőségem nyílt a szakmai gyakorlatomat egy nagy multinál, a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél végeznem, mint marketing gyakornok. Számomra ez hatalmas lehetőség volt, mivel nagyon érdeklődöm a marketing szakirány iránt. A gyakorlat alatt megfigyelhettem hogyan készülnek el bizonyos kiadványok, televíziós reklámkampányok, óriásplakát hirdetések és természetesen hogyan zajlik a vállalat online térben való jelenléte. Ennek hatására döntöttem egy elemző szakdolgozat elkészítése mellett, amelyben megvizsgálom az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök jelenlétét a Praktikernél. A dolgozatomat irodalmi áttekintéssel kezdtem, majd a vállalat bemutatása után lehetőségem nyílt egy kvalitatív interjút készíteni a Marketing és online szolgáltatások igazgatónőjével. Az interjú során választ kaptam arra, hogy az online vagy offline térben van-e hatékonyabban jelen a Praktiker, milyen hatásai voltak/vannak a koronavírus járványnak és mik a jövőbeli tervei a cégnek. A szakdolgozatom második felében  végigvezetem az olvasót a Praktiker marketing tevékenységein, a kiadványoktól kezdve, a direkt marketingen és eladásösztönzésen át az online csatornákig. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK
Burka Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: direkt marketing, marketing, online marketing, public relations, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 16. 13:09
Utolsó módosítás: 2021. Már. 16. 13:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet