Nagy Fruzsina (2021) A Plázs Siófok marketingstratégiája. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Nagy Fruzsina Diplomadolgozat_A Plázs Siófok marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. December 31.. Download (2MB) |
![]() |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_Nagy Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (879kB) |
Abstract
Dolgozatomban bemutatásra kerül a Plázs Siófok jelenlegi marketingstratégiája, melynek eredményességét vizsgálom kutatásom során, valamint az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg a jövőbeli változtatásokra.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Szentpéteri Ildikó
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Balaton, marketing terv, Plázs, rendezvényszervezés, Siófok, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 21. 12:33 |
Last Modified: | 2021. Sep. 21. 13:34 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |