A Plázs Siófok marketingstratégiája

Nagy Fruzsina (2021) A Plázs Siófok marketingstratégiája. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Nagy Fruzsina Diplomadolgozat_A Plázs Siófok marketingstratégiája.pdf] PDF
Nagy Fruzsina Diplomadolgozat_A Plázs Siófok marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2025. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_Nagy Fruzsina.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_Nagy Fruzsina.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (879kB)

Abstract

Dolgozatomban bemutatásra kerül a Plázs Siófok jelenlegi marketingstratégiája, melynek eredményességét vizsgálom kutatásom során, valamint az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg a jövőbeli változtatásokra.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Szabó Zoltán
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Szentpéteri Ildikó
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Balaton, marketing terv, Plázs, rendezvényszervezés, Siófok, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Sep. 21. 12:33
Last Modified: 2021. Sep. 21. 13:34

Actions (login required)

View Item View Item