Vissza |
Nagy Dániel (2015) Az "X" és "Y" generáció koffeinfogyasztási szokásainak különbözősége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dániel (2021) Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dániel (2021) Behajtási politika és forgóeszköz gazdálkodás bemutatása egy konkrét vállalati példán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dániel (2019) Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dániel (2020) Healthy eating and consumer food purchasing habits. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Dániel (2003) Norvégia és az EU. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Dániel (2019) TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Dániel (2023) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Nagy Dániel (2015) A sportolók, mint brandek az online világban. Külkereskedelmi Kar.