Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására

Nagy Dániel (2021) Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás területe a az online marketing hatása a fogyasztói magatartásra. A kutatási kérdések mind a vállalat értékesítése és a fogyasztói magatartás és e kettő kapcsolata köré fonódnak. A dolgozat második fejezetében egy részletes szakirodalmi áttekintés található, mely tartalmazta a dolgozat során használt szakmai szempontokat és megalapozta a fejlesztési javaslatokat. Ugyanebben a fejezetben a Hearthstone vállalat online marketingtevékenységei a weboldalukon, Facebookon, YouTube-on, Twitter-en, és Twitch-en, valamint a vállalat válságkommunikációs gyengeségeit is bemutatásra kerültek. A harmadik fejezetben a Hearthstone Mathematics felmérései kerültek összegzésre, mint korábbi kutatásokat, elemezve és értelmezve a felmérések eredményeit, melyek segítettek a kérdőív kérdéseinek megfogalmazásában. A negyedik fejezetben olvashatók a kérdőíves kutatás paraméterei, a megfogalmazott kérdések, az azokra érkező válaszok pedig részletesen, komplex módon elemezve és értelmezve. Az ötödik fejezetben a kutatás elvégeztével a kutatási kérdéseire találhatók válaszok. Továbbá négy kulcsfontosságú fejlesztés is megnevezésre került, mely átfogóan javítaná a vállalat üzleti tevékenységét, de elsősorban a vállalat online marketingjének hatékonyságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, fogyasztói magatartás, márkaépítés, online értékesítés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet