Vissza |
Molnár Fanni (2020) Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Fanni (2019) A Vén Hajó Étterem és a Pannónia Gasztrohajó kínálatának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Fanni (2021) Zsidó gasztronómia Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Fanni (2018) A panaszkezelés aspektusai és bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Fanni (2016) A tendereztetés hatékonyságának vizsgálata a Veolia vállalatcsoportnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.