Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül

Molnár Fanni (2020) Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2020 Molnár Fanni.pdf] PDF
Szakdolgozat 2020 Molnár Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban egyre nagyobb igénnyel rendelkeznek a szálláshelyekre érkező vendégek. Világunk folyton változik így egyre több szolgáltatást várunk el, amiknek a legminőségibb színvonalat érdemes nyújtaniuk.  De sajnos mindig merülnek fel hibák. Dolgozatom felöleli a panaszkezelés metódusát a Silvanus Hotelen keresztül. Kiderülnek melyek a panaszos területek, milyen panaszok merültek eddig fel és azokat hogyan oldották meg. Illetve elégedettség mérést is végeztem mind vendég és dolgozó szemszögéből nézve kérdőíves kutatást alkalmazva. Kutatásom során a napjainkban felmerülő megnövekedett vendégigények kezelését és megoldását vizsgálom a Silvanus Hotelen keresztül, illetve hogy mekkora az érdeklődés és bizalom egy okoshotelre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Remenyik Bulcsú
Belső
egyetemi docens, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozók elégedettségi vizsgálata, elégedettség, elégedettségvizsgálat, panasz, panaszügyek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 13. 10:52
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 18. 13:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet