Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán

Diarra Safiatou (2024) Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán - Diarra Safiatou (D5E9L3).pdf]
Előnézet
PDF
Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán - Diarra Safiatou (D5E9L3).pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Diarra Safiatou nyilatkozat.pdf] PDF
Diarra Safiatou nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (322kB)
[thumbnail of Diarra Safiatou bírálat.pdf] PDF
Diarra Safiatou bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (213kB)
[thumbnail of Diarra Safiatou_D5E9L3_szakdolgozat bírálat_Szanyi Kitti.pdf] PDF
Diarra Safiatou_D5E9L3_szakdolgozat bírálat_Szanyi Kitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (359kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja a videóstreaming, video-on-demand szolgáltatások vizsgálata és fogyasztói magatartás megismerése a szolgáltatás használata közben, a rendelkezésemre álló szekunder források felkutatásával és primer kutatás során megszerzett visszajelzések alapján.Véleményem szerint ez a dinamikusan változó média piaci szegmens rengeteg változáson esett át az elmúlt évtizedekben, folyamatosan újabb és újabb trendek, technológiai újítások bevezetése figyelhető meg, amihez a piaci szereplők gyors felismerő és alkalmazkodási készsége elengedhetetlen. Ezek a változások nem csak a piaci szereplők tevékenységeiben figyelhetők meg, hanem a fogyasztók médiafogyasztási és mindennapi szokásaikban is. Jelenleg szinte bárhol, bármikor hozzáférhetünk olyan tartalmakhoz, ami 20-25 évvel ezelőtt elképzelhetetlen lett volna az akkori fogyasztó számára.Éppen ezért kiemelten fontosnak tartom a lekérhető audiovizuális szolgáltatói piac kutatását, fogyasztási magatartásra, trendekre gyakorolt hatását, valamint hagyományos médiapiacra tett benyomásait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, médiapiac, netflix, streaming, videóstreaming-szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:45
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:45
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56469

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet