Keskin Milán Mehmet (2024) A mesterséges intelligencia hatása a marketingre. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat_MestersegesIntelligenciaMarketing.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (335kB) |
|
PDF
Keskin Milán belső bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (228kB) |
|
PDF
Keskin Milan kulso biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (31kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a mesterséges intelligenciának milyen hatása van a marketing területére. A szakdolgozat során bemutatom röviden a marketinget, valamint a mesterséges intelligenciát is, a ChatGPT fejlődését, végezetül pedig azt, hogy a marketingben jelenleg milyen területeken használják a mesterséges intelligenciát, valamint milyen jövője van a marketingnek. A szakdolgozat második felében az empirikus kutatásomat mutatom be, kérdőíves megkérdezés, valamint egy mélyinterjú alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:44 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56443 |
Actions (login required)
Tétel nézet |