Delean Kristóf (2024) Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Delean Kristóf Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (46kB) |
|
PDF
Deleán Kristóf szakdolgozat bírálat_külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
|
PDF
DeleanK_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom fő témája a labdarúgók self-brand építése, melyet elsősorban Szoboszlai Dominiken keresztül mutatok be. Arra szerettem volna választ kapni, hogy egy labdarúgó milyen eszközökkel tudja építeni a személyes márkáját. A dolgozat első részében, próbáltam egy átfogó képet készíteni a márkaépítés stratégiáiról, és arról, hogy a médiának és a közösségi médiának milyen szerepe van egy erős személyes márka kiépítésében. Esettanulmányom során Szoboszlai Dominik médiamegjelenéseit és együttműködéseit vizsgáltam. Végül összefoglalásomban arra a következtetésre jutottam, hogy Szoboszlai Dominik jelenleg az egyik legerősebb személyes márkával rendelkező személy egész Magyarországon, és amennyiben a továbbiakban is tudatosan építi az énmárkáját, hosszú időn keresztül lehet az egyik legnépszerűbb és legközkedveltebb játékos hazánkban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, közösségi média, labdarúgás, márka, márkaépítés, márkázás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:43 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56402 |
Actions (login required)
Tétel nézet |