Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából

Skalidis Vasiliki (2024) Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Skalidis-Vasiliki_A3G3P2.pdf]
Előnézet
PDF
Skalidis-Vasiliki_A3G3P2.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (876kB)
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf]
Előnézet
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf

Download (876kB) | Előnézet
[thumbnail of Skalidis Vasiliki szakdolgozat külső bírálat.pdf] PDF
Skalidis Vasiliki szakdolgozat külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (442kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Skalidis Vasiliki.pdf] PDF
Bírálat_belső_Skalidis Vasiliki.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)

Absztrakt (kivonat)

A repülés az emberiség egyik legnagyobb vívmánya, amely lehetővé teszi, hogy gyorsan és kényelmesen utazzunk egy messzi desztináció felé. Ez nem csak egy hatékony közlekedési eszköz, hanem a kultúrák közötti kapcsolatokat is elősegíti, lehetővé téve az emberek számára, hogy könnyebben felfedezzék a világot, és találkozzanak más népekkel és helyszínekkel. Ezt a kultúrák közötti átjárást forradalmasították a fapados légitársaságok, amelyekkel több ember számára lett elérhető az effajta utazás. A fapados légitársaságok marketing stratégiája a globális utazási iparban betöltött szerepük miatt különösen fontos. Ezek a légitársaságok a költséghatékony működési modellek és az innovatív marketing technikák kombinációjával képesek versenyképes árakat kínálni, ezzel radikálisan átalakítva az utazási szokásokat. Az elmúlt időszakban a koronavírus járvány okozta lezárások miatt nagy mértékben visszaesett a légi közlekedés és az utazások száma. Mára már szerencsére kijelenthetjük, hogy újra kinyílt a világ az utazni kívánók számára, úgy tűnik visszaállt a repülőterek forgalma a járvány előtti állapotába.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, légiforgalom, légiközlekedés, marketing, repülőtér
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:38
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56188 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56188

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet