Szántó Gréta Regina (2024) A this is Redy marketingkommunikációjának elemzése, kiemelve a közösségi média szerepét és hasznosságát a vállalati kommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
SzántóGrétaRegina_DAEQHK.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
SzántóGrétaRegina_DAEQHK_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (225kB) |
|
PDF
Szántó Gréta Regina foszk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, influenszer marketing, kommunikáció, stratégia.A projektmunkám témájának egy cég marketingkommunikációjának elemzését választottam, melynek fő része a közösségi média szerepe és hasznossága az üzleti életben. Az általam választott vállalat, a Femmetex Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság, ismertebb nevén a this is Redy, akik elsőként kezdtek Magyarországon környezetbarát menstruációs fehérneműket gyártani.A cég egy elektronikus kereskedelmi (vagy e-kereskedelem) vállalkozás, akik kezdetben csak és kizárólag az online térben értékesítették termékeiket, és a közösségi média felületeket használva reklámoztak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kommunikáció, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:09 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/55406 |
Actions (login required)
Tétel nézet |