A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az utazásokhoz kapcsolódó szálláshelyek választása során

Rudas Tamás (2023) A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az utazásokhoz kapcsolódó szálláshelyek választása során. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Rudas Tamás_Záródolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Rudas Tamás_Záródolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_Rudas Tamás.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_Rudas Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (511kB)
[thumbnail of Bírálat Rudas Tamás 2024 jan.pdf] PDF
Bírálat Rudas Tamás 2024 jan.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

Témaválasztásomat számos tényező indokolja, de talán a személyes tapasztalatok és érdeklődés vezérelte leginkább. Minden évben többször is elutazom külföldre és utazásaim során sok mindennek utána szoktam nézni. Szállásfoglalásom során sok összehasonlítást végzek mielőtt leadom a voksomat egy szállás mellett és természetesen a lehetőségeknek és programoknak is utána járok. További indokom a témaválasztással kapcsolatban, hogy fontos ismernünk a fogyasztók szokásait, megfigyelni kire milyen külső befolyásoló tényezők hatnak az utazás tervezése során. A folyamatosan fejlődő technológiának köszönhetően számos platform áll rendelkezésünkre, ami segít megkönnyíteni döntésünket foglalásunk során. Marketing szempontból megközelítve pedig nem csak a webes platformok azok, amik nap mint nap szembe jönnek velünk, hanem nagy divat lett legfőképp a fővárosokban, de kisebb városokban is az épületek falán megjelenő óriásplakátok, melyeken utazási irodák különleges utakra hívják fel az emberek figyelmét. Mi magunk is nap mint nap belekerülünk a fogyasztói szerepbe, ezért tartom érdekesnek ezt a kérdéskört boncolgatni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábrák, befolyásolás, fogyasztói csoportok, fogyasztói magatartás, szálláshelyek, turizmus, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:38
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53693

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet