Parrag Zsófia (2023) Az online világ és a marketing hatása a gyerekekre. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
parrag_zsófia_végleges_záródolgozat2023.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Parrag_Zsófia_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (457kB) |
|
PDF
Parrag_Zsófia_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája az online világ és a média hatása a gyerekekre. következő kérdésekre keresem a válaszokat: Milyen hatással is van az online világ a gyerekekre? Milyen felületeken találkoznak ilyen reklámokkal? És hogy van- e bármi országszintű szabályozás vagy tett -e már lépéseket az Európai Unió a reklámok hatásainak vizsgálatára a gyerekeknél vagy létrehoztak-evalamilyen prevenciót a gyerekek felvilágosítására? Kíváncsi vagyok, hogy lehet-e eztaz okoseszközhasználatot gyerekeknél egyáltalán jól csinálniszülőként?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gyerekek, internet hatása, marketing, média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53579 |
Actions (login required)
Tétel nézet |