A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra

Hetesi Zsanett (2023) A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hetesi Zsanett_A87T5M.pdf]
Előnézet
PDF
Hetesi Zsanett_A87T5M.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (754kB)
[thumbnail of Hetesi Zsanett.pdf] PDF
Hetesi Zsanett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)
[thumbnail of Hetesi_Zsanett_biralat_kulso_konzulens.pdf] PDF
Hetesi_Zsanett_biralat_kulso_konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során szekunder és primer kutatást végeztem. Szekunder kutatásom alatt a Fővárosi Nagycirkusz történetét bemutatva a cég korábban használt marketing eszközeit kerestem és vizsgáltam. Továbbá a szolgáltatások által használt marketingeszközöket , azaz a 7P-t fejtettem ki és rávetítettem a cirkuszra is. Majd primer kutatásom, egy kvantitatív kutatás volt, azon belül is megkérdezéses, azaz egy kérdőív keretein belül kerestem kérdéseimre a választ. Többek között arra, hogy milyen marketing eszközökre figyelnek fel a mai világban az emberek, ha kimondottan cirkuszról van szó. Továbbá, hogy a Fővárosi Nagycirkusz mennyire tart lépést a mai világgal technológiai újításaival és mik az elvárásaik egy ilyen régóta működő kulturális intézménnyel szemben a vásárlóknak.Dolgozatom során a Fővárosi Nagycirkusz célcsoportját vizsgálva megismertem azokat az elvásárásokat, illetve fájdalompontokat, amin a cirkusznak változtatnia kell.Kérdésemre, hogy lépést kell-e tartania a cirkusznak a rohanó világgal, a válasz, igen. De nem a versenytársak, hanem a fogyasztók igényeinek kielégítése érdekében. Továbbá mind online és offline hirdetési felületeket is használnia kell a Fővárosi Nagycirkusznak, ha maximalizáni szeretné a látogatók elérését ugyan is nem a profitmaximalizálás a célja a cégnek, hanem a cirkuszművészet hirdetése és megszerettetése az emberekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Aida, cirkusz, fogyasztói magatartás, marketingtevékenység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53567

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet