Hetesi Zsanett (2023) A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Hetesi Zsanett_A87T5M.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (754kB) |
|
PDF
Hetesi Zsanett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
PDF
Hetesi_Zsanett_biralat_kulso_konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (158kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során szekunder és primer kutatást végeztem. Szekunder kutatásom alatt a Fővárosi Nagycirkusz történetét bemutatva a cég korábban használt marketing eszközeit kerestem és vizsgáltam. Továbbá a szolgáltatások által használt marketingeszközöket , azaz a 7P-t fejtettem ki és rávetítettem a cirkuszra is. Majd primer kutatásom, egy kvantitatív kutatás volt, azon belül is megkérdezéses, azaz egy kérdőív keretein belül kerestem kérdéseimre a választ. Többek között arra, hogy milyen marketing eszközökre figyelnek fel a mai világban az emberek, ha kimondottan cirkuszról van szó. Továbbá, hogy a Fővárosi Nagycirkusz mennyire tart lépést a mai világgal technológiai újításaival és mik az elvárásaik egy ilyen régóta működő kulturális intézménnyel szemben a vásárlóknak.Dolgozatom során a Fővárosi Nagycirkusz célcsoportját vizsgálva megismertem azokat az elvásárásokat, illetve fájdalompontokat, amin a cirkusznak változtatnia kell.Kérdésemre, hogy lépést kell-e tartania a cirkusznak a rohanó világgal, a válasz, igen. De nem a versenytársak, hanem a fogyasztók igényeinek kielégítése érdekében. Továbbá mind online és offline hirdetési felületeket is használnia kell a Fővárosi Nagycirkusznak, ha maximalizáni szeretné a látogatók elérését ugyan is nem a profitmaximalizálás a célja a cégnek, hanem a cirkuszművészet hirdetése és megszerettetése az emberekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Aida, cirkusz, fogyasztói magatartás, marketingtevékenység |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53567 |
Actions (login required)
Tétel nézet |