Tóth Réka Dominika (2023) Maglód város marketing lehetőségei és a marketing tevékenység szükségessége. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Tóth Réka Dominika Szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (109kB) |
|
PDF
Tóth Réka Dominika VW3EPW.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (260kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (187kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom arra a sarkalatos problémára világított rá, hogy az információáramlás a hivatal és a város lakossága között az elégséges szintet sem éri el. A szakadék a két fél között valóban probléma, bár én nem tudok mit kezdeni az információval, hiszen nincs hozzá jogosultságom. Mindenesetre szerintem ez egy olyan probléma, amivel foglalkozni kellene. A szakdolgozatom során bemutattam két fontos témát, a városmarketing fontosságát, az önkormányzati marketing és az önkormányzati kommunikáció elméletét. Azt gondolom, hogy ezek az információk akár hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az önkormányzat megfelelően felhasználva, egy sokkal sikeresebb kommunikációval, nagyobb sikereket érjen el. Ha a lakók meghallgatnák a vezetők elképzeléseit, terveit Maglód város fejlesztéséről, mint ahogy én is tettem, akkor egészen máshogy látnák a város működését. Olyan információkat tudtam meg, amik nagyon tanulságosak voltak a számomra. Hiszen nem mertem volna gondolni, hogy olyan emberek élnek Maglódon, akik teljesen negatívan állnak, nem csak a városhoz, de az azt működtető szervezethez is. Gondolok itt azokra az emberekre, akik a kérdőív szabadon kitölthető, véleményezhető részt teljes negatív kritikával megfogalmazva küldtek el nekem. Ugyanakkor voltak nagyon hasznos és nagyon segítőkész válaszok is, mégis nagyon rosszul érintett, hogy vannak olyan emberek, akik nem vették komolyan. Úgy érzem, hogy a legnagyobb problémára fény derült, bár az önkormányzat is tisztában van ezekkel a gondokkal. Sajnos jelen helyzetben nagyon nehéz, talán lehetetlen változtatni rajta, hiszen nehéz dolog az emberek gondolkodását és hozzáállását megváltoztatni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, Maglód, településmarketing, város, városi önkormányzat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 14:02 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44150 |
Actions (login required)
Tétel nézet |