Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján

Ráncsik Csilla Andrea (2023) Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ráncsik Csilla Andrea_NSNDAN_Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Ráncsik Csilla Andrea_NSNDAN_Szakdolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Ráncsik Csilla Andrea_NSNDAN_Nyilatkozat.pdf] PDF
Ráncsik Csilla Andrea_NSNDAN_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (660kB)
[thumbnail of BÍRÁLAT.pdf] PDF
BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (70kB)
[thumbnail of SZD.Rancsik.Csilla.pdf] PDF
SZD.Rancsik.Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (419kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának egy nem mindennap területet választottam, a színházmarketinget. A kutatásaim során olyan tényezőket kerestem, amely alapján szegmentálni tudtam Magyarország kőszínházait. Fontos volt, hogy leszűkítsem a vizsgált intézményeket, kifejezetten olyan kulturális egységeket választottam ki, akik saját repertoárral, társulattal és állandó épülettel rendelkezzenek. Kutatásaimból kiderült, hogy gondolkodásmódbeli, illetve terület alapú (Budapest vs. vidék) eltéréseket lehet felfedezni, valamint ezek alapján szegmentálni a színházakat országunkban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kőszínház, kultúra, Kultúramarketing, nonbusiness marketing, színház, színházmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44027

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet