Öhl Bálint (2023) A McDonald's marketing tevékenységének és innovatív megoldásainak elemző értékelése. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat Öhl Bálint_KMFQYL.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (69kB) |
|
PDF
Öhl Bálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
Öhl_Bálint_szakdolgozat_értékelés_külső_bíráló.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (115kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a McDonald's marketing tevékenységének és innovatív megoldásairól szól. A dolgozat célja, hogy megállapítsam mennyire ismertek és kedveltek a McDonald's reklámok, illetve milyen innovatív megoldásokkal találkoznak a vásárlók. Ezen kívül szeretnék betekintést nyerni a döntési folyamatokba, amik befolyásoló tényezők lehetnek a gyorsétterem választásakor. Kutatási módszerekkel is alátámasztom, mint kérdőíves megkérdezés, illetve fokuszcsoportos interjú. A kutatás elsősorban a fiatalabb generáció körében készült el. A kutatásom során arra a következtetésre jutottam, hogy a vásárlók pozitívan vélekednek a McDonald's hirdetésekről, innovatív megoldásokról és a válaszadók is azokat a reklámeszközöket emelték ki, amiket a dolgozatom elején megemlítettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, innováció, marketing, McDonald's, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44004 |
Actions (login required)
Tétel nézet |