Kis Norman Imre (2022) A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Kis Norman Imre-záródolgozat.pdf Download (890kB) | Előnézet |
PDF
státusz nyilatkozat.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban Magyarország legnagyobb, összetett ipari szolgáltatásokat nyújtó vállalatát, a BIS Hungary Kft.-t mutattam be és elemeztem a 7P marketing mix és a SWOT analízis alapján. Választásom azért erre a cégre esett, mert az egyik legiemelkedőbbek a területükön Magyarországon és számos külföldi országban, emellett itt töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Célom volt, hogy megismertessem az olvasóval magát a a cég kialakulását és működését napjainkban, továbbá, felkelteni a vezetőség figyelmét, hogy szükség van a cégnél egy kreatív/marketinges munkatársra, mivel a BIS nem rendelkezik ilyen emberrel. Dolgozatom első pontja a bevezetés, majd ezt követi a második pont, a cég bemutatása. Ezután nekiláttam a harmadik pontnak, amiben megkezdtem a cég elemzését először a 7P modell, majd pedig a SWOT analízis alapján. Dolgozatom negyedik pontjában tettem javaslatokat a cég számára, hogy miben kellene változtatni a jövőben, milyen újításokat lehetne bevezetni. A legutolsó ötödik pontban a záródolgozatomban leírtakat foglaltam össze.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, folyamatelemzés, ipari szektor, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41576 |
Actions (login required)
Tétel nézet |