Gombkötő Regina (2022) Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
végleges-szakdolgozat.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (158kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a kozmetikai terméket vásárlók tudatosságának a vizsgálata. Azért ezt a témát választottam, mert magam is tudatos vásárló vagyok, akit érdekel a bőrápolás is. Mostanában kezdtem megfigyelni, hogy egyre több tudatos bőrápoló oldallal találkozok, és ezeket az oldalakat több tíz ezren követik. A szakdolgozatomban szót ejtek a tudatos fogyasztókról, mi jellemzi a tudatos vásárlókat, milyen tudatos fogyasztói típusokat különböztetünk meg.A szakdolgozatomban összeállítottam egy kérdőívet, amelyben 101 hölgy válaszát vizsgálom, hogy mennyire tudatos fogyasztók. A kérdéseim arra vonatkoznak mennyire fontos számukra a márkahűség, mennyire fontos tényező az ár számukra, milyen fontos tényezőket vesznek figyelembe a termék választás során.A szakdolgozat végén pedig kielemzem az adatokat amiket kaptam a kérdőív során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói társadalom, kozmetika, marketing, Social media, tudatosság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:51 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41535 |
Actions (login required)
Tétel nézet |