Gál Anna (2022) Sportmarketing a hazai sportpiacon. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Sportmarketing a hazai sportpiacon.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (500kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban már nem kérdés, hogy a vállalatok marketing stratégiájuk részeként tekintenek a sportra, akár márkaismertségük építésében, vagy a hűség kialakítására, de új vevők megnyerésére is felhasználhatják a sportot. A XXI. században a sport számottevő része az üzleti élet összetevőjévé vált. Profitszerzési céllal rendeznek sporteseményeket, a sport a reklámozás egyik legfontosabb területévé vált, kialakult a sportszponzorálási üzletág és az ún. merchandising, mindez elképesztő nagyságú tőkét vonz az iparágba, amely előnyként jelenik meg a keresleti és kínálati oldalon egyaránt.Dolgozatom megírásának a célja, hogy bebizonyítsam, hogy a sportban, leginkább a versenysportban számos üzleti lehetőség rejlik, ezen belül is a hazai sportpiac egyik kiemelkedő látványsportágában, a labdarúgásban, továbbá azt a megállapítást, hogy a sportklub közösségi média jelenléte egyre fontosabbá válik az emberek életében. Kutatásomat a kvantitatív kutatás módszerével készítettem, melynek célja az volt, hogy felmérjem mennyire fontos a kitöltőknek a helyszíni szurkolói és a közösségi médiában keresztül szerzett élmény, emellett, hogy mennyire fontos nekik az, hogy egy klub jelen legyen a különböző platformokon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, marketing, sport, sportfogyasztás, versenysport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41407 |
Actions (login required)
Tétel nézet |