A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz

Szekeres Anett (2021) A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz.pdf]
Előnézet
PDF
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat nyilvanos statuszrol.pdf] PDF
nyilatkozat nyilvanos statuszrol.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat témája a honlap kommunikáció, mint vezető online marketingstratégiai eszköz vizsgálatát választottam. Kijelenthetjük, hogy a digitalizáció hatására ma már a magyar vállalkozók számára alapfeltétel a piacon-maradáshoz az internetes jelenlét a közvetlen kapcsolat teremtéshez, mellyel kommunikációjuk interaktívvá́, rugalmassá, és kellően személyre szabottá válhat. Az egyik leghatásosabb marketingstratégiai módról beszélünk az online térre lépéshez. Saját weboldal, facebook oldal, vagy Instagram business profil működtetésével ugyan kellő erőfeszítés és befektetett munka árán, de kevés költséggel jár, mégis egy folyamatos, stabilan növekvő tendenciát biztosít egy vállalkozásnak.Dolgozatomban bemutatásra kerülnek azon internetes marketing eszközöket, melyek a vállalkozások rendelkezésére állnak, majd fókuszáltan rátérek a honlap kommunikációra. Bemutatom leggyakoribb formáit, a weboldallal kezdve, a webshopokon és blogokon át egészen az olyan közösségi médiás felületen találhatókig, mint a Facebook vagy az Instagram. Célom feltárni a magyar vállalkozások online kommunikációs fejlődését a koronavírus időszak gazdasági helyzetének figyelembevételével, jól kommunikáló honlap ismérveinek keresésével, és a magyar vállalkozások által jelenleg leggyakrabban használt online eszközök felkutatásával.Az első két szekunder kutatás keretein belül ismertetem a vállalkozások e-kereskedelemi tevékenységeinek alakulását a 2019-es, a 2020-as, illetve az idei év adatai alapján általános gazdasági, majd fogyasztói oldalról vizsgálva.A harmadik során a jó honlap ismérveire keresem a választ. Ehhez több, már készen összeállított interneten elérhető cikket veszek alapján állítom össze a közös nevezőkből álló végső listát, ami a jó honlap alapanyagait taglalja. Végül primer kutatás keretein belül arra keresem a választ, hogy mit mondanak az egyéni-, kis-, és középvállalkozások, milyen arányban és mikre támaszkodtak online stratégiájukban az elmúlt időszakban.Összegzésemben primer kutatásból kapott eredményeim értékelésével zárom dolgozatom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: blog, facebook, honlap, Instagram, online jelenlét, online marketing, weboldal, webshop
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:58
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:58
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37716

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet