Herceg Kitti (2021) A Budapesti Gazdasági Egyetem digitális megjelenései. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Digitális marketing - Szakdolgozat.pdf Download (555kB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a digitális marketingről és trendjeiről, továbbá a közösségi médiáról és trendjeiről számolok be. Emellett a Facebook, az Instagram és a weboldal felépítéséről írok részletesen. E három közösségi média platformról készítettem kutatást, mely a Budapest Gazdasági Egyetem megjelenéseiről szól. Kérdőívemmel támasztom alá véleményemet az egyetem oldalairól, majd ezután javaslatot teszek az esetleges változtatásokra a BGE számára. Szakdolgozatom lezárásaként összefoglalom mind az elméleti mind a gyakorlati részben leírtakat. A témám úgy gondolom, hogy időszerű és fontos megállapításokkal foglalkozik a XXI. századi és a jövőbeli generáció számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, digitális megjelenés, facebook, Instagram, közösségi média, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37538 |
Actions (login required)
Tétel nézet |