Gáspár Márk (2023) A marketing területei, módszerei a vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
A marketing területei, módszerei a vállalatnál-2.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat_nyilvánossá_tételről.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (256kB) |
|
Előnézet |
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_jo-2.pdf Download (335kB) | Előnézet |
PDF
GáspárMárk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
|
PDF
Gáspár Márk Záródolgozat Bírálat - Kérdések.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (130kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az OTP Banknál végzett szakmai gyakorlatom során mélyebb betekintést nyertem a marketing világába. A dolgozatomban átfogóan vizsgálom a vállalati marketing területeit és módszereit, a következő fő témakörök mentén.A marketing alapfogalmak és összefüggések bemutatják az elméleti alapokat, amelyekre a gyakorlatban is támaszkodunk. A vállalati célok és a marketing kapcsolata kiemeli, hogyan segíti a marketing tevékenység a vállalati célok elérését, és hogyan fonódik össze velük.A vállalat marketingstratégiája részletezi, hogyan alakítja ki és alkalmazza a bank a marketing stratégiáját a versenyképesség érdekében. A SWOT-elemzés az OTP Bank erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és fenyegetéseit elemzi, amelyek a stratégia alakításában szerepet játszanak.A célkitűzések és a marketingstratégia összehangolása hangsúlyozza, hogy a hatékony marketing stratégia szorosan kapcsolódik a vállalati célokhoz. A piaci kutatások és azok eredményei rámutatnak, hogyan használja az OTP Bank a piaci információkat a döntéshozatalban.A termékpolitika bemutatja, hogyan formálja és fejleszti a bank a termékpalettáját, míg a digitális marketing eszközök és a social media marketing részletezi az online tér szerepét a marketingstratégiában.Az ügyfélélmény és ügyfélszolgálat hangsúlyozza a vevőközpontúság fontosságát. A javaslatok a gyakorlatban alkalmazható, konkrét ajánlásokat tartalmaznak a marketingstratégia optimalizálására.A dolgozat végén összegzem, hogy a marketing területeinek és módszereinek megértése nem csak elméleti, hanem gyakorlati tudást is igényel, és az OTP Bank példájával szeretnék inspirációt nyújtani az olvasóknak a marketing területén való fejlődéshez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | bankmarketing, marketing, marketingadatok, marketingcsatorna, marketingeszközök | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Máj. 14. 08:09 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 14. 08:09 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/54240 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/54240 |
Actions (login required)
Tétel nézet |