A marketing területei, módszerei a vállalatnál

Gáspár Márk (2023) A marketing területei, módszerei a vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A marketing területei, módszerei a vállalatnál-2.pdf]
Előnézet
PDF
A marketing területei, módszerei a vállalatnál-2.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat_nyilvánossá_tételről.pdf] PDF
Nyilatkozat_nyilvánossá_tételről.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (256kB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_jo-2.pdf]
Előnézet
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_jo-2.pdf

Download (335kB) | Előnézet
[thumbnail of GáspárMárk.pdf] PDF
GáspárMárk.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of Gáspár Márk Záródolgozat Bírálat - Kérdések.pdf] PDF
Gáspár Márk Záródolgozat Bírálat - Kérdések.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (130kB)

Absztrakt (kivonat)

Az OTP Banknál végzett szakmai gyakorlatom során mélyebb betekintést nyertem a marketing világába. A dolgozatomban átfogóan vizsgálom a vállalati marketing területeit és módszereit, a következő fő témakörök mentén.A marketing alapfogalmak és összefüggések bemutatják az elméleti alapokat, amelyekre a gyakorlatban is támaszkodunk. A vállalati célok és a marketing kapcsolata kiemeli, hogyan segíti a marketing tevékenység a vállalati célok elérését, és hogyan fonódik össze velük.A vállalat marketingstratégiája részletezi, hogyan alakítja ki és alkalmazza a bank a marketing stratégiáját a versenyképesség érdekében. A SWOT-elemzés az OTP Bank erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és fenyegetéseit elemzi, amelyek a stratégia alakításában szerepet játszanak.A célkitűzések és a marketingstratégia összehangolása hangsúlyozza, hogy a hatékony marketing stratégia szorosan kapcsolódik a vállalati célokhoz. A piaci kutatások és azok eredményei rámutatnak, hogyan használja az OTP Bank a piaci információkat a döntéshozatalban.A termékpolitika bemutatja, hogyan formálja és fejleszti a bank a termékpalettáját, míg a digitális marketing eszközök és a social media marketing részletezi az online tér szerepét a marketingstratégiában.Az ügyfélélmény és ügyfélszolgálat hangsúlyozza a vevőközpontúság fontosságát. A javaslatok a gyakorlatban alkalmazható, konkrét ajánlásokat tartalmaznak a marketingstratégia optimalizálására.A dolgozat végén összegzem, hogy a marketing területeinek és módszereinek megértése nem csak elméleti, hanem gyakorlati tudást is igényel, és az OTP Bank példájával szeretnék inspirációt nyújtani az olvasóknak a marketing területén való fejlődéshez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Iváncsics János
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bankmarketing, marketing, marketingadatok, marketingcsatorna, marketingeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Máj. 14. 08:09
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 14. 08:09
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/54240 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/54240

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet