Az online világ és a marketing hatása a gyerekekre

Parrag Zsófia (2023) Az online világ és a marketing hatása a gyerekekre. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of parrag_zsófia_végleges_záródolgozat2023.pdf]
Előnézet
PDF
parrag_zsófia_végleges_záródolgozat2023.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Parrag_Zsófia_nyilatkozat.pdf] PDF
Parrag_Zsófia_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (457kB)
[thumbnail of Parrag_Zsófia_Bírálat.pdf] PDF
Parrag_Zsófia_Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája az online világ és a média hatása a gyerekekre. következő kérdésekre keresem a válaszokat: Milyen hatással is van az online világ a gyerekekre? Milyen felületeken találkoznak ilyen reklámokkal? És hogy van- e bármi országszintű szabályozás vagy tett -e már lépéseket az Európai Unió a reklámok hatásainak vizsgálatára a gyerekeknél vagy létrehoztak-evalamilyen prevenciót a gyerekek felvilágosítására? Kíváncsi vagyok, hogy lehet-e eztaz okoseszközhasználatot gyerekeknél egyáltalán jól csinálniszülőként?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gyerekek, internet hatása, marketing, média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53579

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet