Az e-kereskedelem fejlődése Magyarországon és a hozzá kapcsolódó fogyasztói elégedettség, valamint a vásárlói szokások vizsgálata

Buczuj Petra (2023) Az e-kereskedelem fejlődése Magyarországon és a hozzá kapcsolódó fogyasztói elégedettség, valamint a vásárlói szokások vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat_BuczujPetra.pdf]
Előnézet
PDF
Diplomadolgozat_BuczujPetra.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-státuszáról-nyilvános-bizalmas-BuczujPetra.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-státuszáról-nyilvános-bizalmas-BuczujPetra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (432kB)
[thumbnail of Mélyinterjú kérdések_BuczujPetra.pdf]
Előnézet
PDF
Mélyinterjú kérdések_BuczujPetra.pdf

Download (250kB) | Előnézet
[thumbnail of Online kérdőív kérdések_BuczujPetra.pdf]
Előnézet
PDF
Online kérdőív kérdések_BuczujPetra.pdf

Download (372kB) | Előnézet
[thumbnail of BUCZUJ PETRA_külső konzulensi értékelés.pdf] PDF
BUCZUJ PETRA_külső konzulensi értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (826kB)
[thumbnail of Buczuj Petra bírálat marketing mester 2023.pdf] PDF
Buczuj Petra bírálat marketing mester 2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (473kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Diplomadolgozatom témájának az elektronikus kereskedelmet választottam. Dolgozatomban bemutatom a kereskedelem fejlődését és a kereskedelmi tendenciákat. Kitérek a Magyarországon legismertebb e-kereskedelmi vállalatra az eMAG-ra, valamint szemléltetem fejlődését. Az eMAG mellett a versenytársakat is megvizsgáltam. Említést teszek az elektronikus kereskedelem legnagyobb eseményéről a Black Friday-ről, melynél részletezem kialakulását, valamint, hogy az eMAG, hogyan teljesített az elmúlt néhány évben ezen az eseményen. Az online kereskedelem elengedhetetlen része a marketing, így dolgozatomban részletezem a különböző marketing csatornákat is. Ezt követően a fogyasztói magatartás és a fogyasztói típusokat mutattam be, továbbá kifejtettem az öt lépcsős vásárlói döntésfolyamatot. Ezt követte a primer kutatásom, mely során egy online kérdőív és egy mélyinterjú eredményeit elemeztem.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Henrietta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, fogyasztói magatartás, fogyasztói típusok, Magyarország, marketing csatornák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47152 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47152 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47152

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet