Maglód város marketing lehetőségei és a marketing tevékenység szükségessége

Tóth Réka Dominika (2023) Maglód város marketing lehetőségei és a marketing tevékenység szükségessége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tóth Réka Dominika Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Tóth Réka Dominika Szakdolgozat.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020 (1).pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (109kB)
[thumbnail of Tóth Réka Dominika VW3EPW.pdf] PDF
Tóth Réka Dominika VW3EPW.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (260kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelése.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (187kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom arra a sarkalatos problémára világított rá, hogy az információáramlás a hivatal és a város lakossága között az elégséges szintet sem éri el. A szakadék a két fél között valóban probléma, bár én nem tudok mit kezdeni az információval, hiszen nincs hozzá jogosultságom. Mindenesetre szerintem ez egy olyan probléma, amivel foglalkozni kellene. A szakdolgozatom során bemutattam két fontos témát, a városmarketing fontosságát, az önkormányzati marketing és az önkormányzati kommunikáció elméletét. Azt gondolom, hogy ezek az információk akár hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az önkormányzat megfelelően felhasználva, egy sokkal sikeresebb kommunikációval, nagyobb sikereket érjen el. Ha a lakók meghallgatnák a vezetők elképzeléseit, terveit Maglód város fejlesztéséről, mint ahogy én is tettem, akkor egészen máshogy látnák a város működését. Olyan információkat tudtam meg, amik nagyon tanulságosak voltak a számomra. Hiszen nem mertem volna gondolni, hogy olyan emberek élnek Maglódon, akik teljesen negatívan állnak, nem csak a városhoz, de az azt működtető szervezethez is. Gondolok itt azokra az emberekre, akik a kérdőív szabadon kitölthető, véleményezhető részt teljes negatív kritikával megfogalmazva küldtek el nekem. Ugyanakkor voltak nagyon hasznos és nagyon segítőkész válaszok is, mégis nagyon rosszul érintett, hogy vannak olyan emberek, akik nem vették komolyan. Úgy érzem, hogy a legnagyobb problémára fény derült, bár az önkormányzat is tisztában van ezekkel a gondokkal. Sajnos jelen helyzetben nagyon nehéz, talán lehetetlen változtatni rajta, hiszen nehéz dolog az emberek gondolkodását és hozzáállását megváltoztatni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Toth-Harsányi Kata
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, Maglód, településmarketing, város, városi önkormányzat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 14:02
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 14:02
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/44150

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet