Sportmarketing a hazai sportpiacon

Gál Anna (2022) Sportmarketing a hazai sportpiacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Sportmarketing a hazai sportpiacon.pdf]
Előnézet
PDF
Sportmarketing a hazai sportpiacon.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (500kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban már nem kérdés, hogy a vállalatok marketing stratégiájuk részeként tekintenek a sportra, akár márkaismertségük építésében, vagy a hűség kialakítására, de új vevők megnyerésére is felhasználhatják a sportot. A XXI. században a sport számottevő része az üzleti élet összetevőjévé vált. Profitszerzési céllal rendeznek sporteseményeket, a sport a reklámozás egyik legfontosabb területévé vált, kialakult a sportszponzorálási üzletág és az ún. merchandising, mindez elképesztő nagyságú tőkét vonz az iparágba, amely előnyként jelenik meg a keresleti és kínálati oldalon egyaránt.Dolgozatom megírásának a célja, hogy bebizonyítsam, hogy a sportban, leginkább a versenysportban számos üzleti lehetőség rejlik, ezen belül is a hazai sportpiac egyik kiemelkedő látványsportágában, a labdarúgásban, továbbá azt a megállapítást, hogy a sportklub közösségi média jelenléte egyre fontosabbá válik az emberek életében. Kutatásomat a kvantitatív kutatás módszerével készítettem, melynek célja az volt, hogy felmérjem mennyire fontos a kitöltőknek a helyszíni szurkolói és a közösségi médiában keresztül szerzett élmény, emellett, hogy mennyire fontos nekik az, hogy egy klub jelen legyen a különböző platformokon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Galambos Péter
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, marketing, sport, sportfogyasztás, versenysport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:47
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41407

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet