A Budapesti Gazdasági Egyetem digitális megjelenései

Herceg Kitti (2021) A Budapesti Gazdasági Egyetem digitális megjelenései. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Digitális marketing - Szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Digitális marketing - Szakdolgozat.pdf

Download (555kB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf] PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (193kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a digitális marketingről és trendjeiről, továbbá a közösségi médiáról és trendjeiről számolok be. Emellett a Facebook, az Instagram és a weboldal felépítéséről írok részletesen. E három közösségi média platformról készítettem kutatást, mely a Budapest Gazdasági Egyetem megjelenéseiről szól. Kérdőívemmel támasztom alá véleményemet az egyetem oldalairól, majd ezután javaslatot teszek az esetleges változtatásokra a BGE számára. Szakdolgozatom lezárásaként összefoglalom mind az elméleti mind a gyakorlati részben leírtakat. A témám úgy gondolom, hogy időszerű és fontos megállapításokkal foglalkozik a XXI. századi és a jövőbeli generáció számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, digitális megjelenés, facebook, Instagram, közösségi média, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37538

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet