Vissza |
Tóth Szilvia (2012) A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Szilvia (2015) A Nagykanizsai és Zalaegerszegi Kormányablakok összehasonlítása ügykörök és ügyfelek alapján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Szilvia (2017) Vezetői kompetenciák fejlesztése coaching eszközökkel. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Szilvia (2014) A hazai dohányipart érintő jelentős változások, disztribúciós struktúráinak fejlődése mindezek tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Szilvia (2015) E- kereskedelem, Bizalom és biztonság az online kuponos oldalaknál, Elektronikus fizetési megoldások. Pénzügyi és Számviteli Kar.