Vissza |
Tóth Lilla (2022) Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Tóth Lilla (2014) Az élet éttermének - mint magyar tulajdonú franchise rendszernek - a bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Lilla (2020) Egyiptom mint kiemelkedő desztináció a magyar kiutazó turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
- Tóth Lilla (2017) A Gyöngy Nemzetközi Folklórfesztivál turisztikai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Lilla (2017) Versenyképesség-versenyelemzés: a Magazine Hotel & Apartments vizsgálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.