Vissza |
Papp Dóra (2021) Egy retro brand újraélesztése a XXI. században, a Márka üdítőital elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Papp Dóra (2022) „Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Papp Dóra (2023) „Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást. Külkereskedelmi Kar.
Papp Dóra (2023) A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében: trendek és marketingstratégiák. Külkereskedelmi Kar.
Papp Dóra (2023) A belföldi turizmus fellendítése "világutazók" körében: trendek és marketingstratégiák. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Papp Dóra (2010) A televízió és a gyermekek: Erőszakos médiatartalmak vagy társadalmi pánik? Külkereskedelmi Kar.
Papp Dóra (2015) A városi turizmus keresletének és kínálatának bemutatása és elemzése Vajdaságban - Szabadka, Palics és Magyarkanizsa példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.