Tudományterület szerző szerint " Nagy Viktória"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 10.

Nagy Viktória (2024) Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Viktória (2023) Nálad célba ér? A Munch, mint startup marketingkommunikációja az egyetemisták körében. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Viktória (2016) Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Nagy Viktória (2020) Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Viktória (2022) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

Nagy Viktória (2021) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

Nagy Viktória (2024) Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

Nagy Viktória (2014) Viselkedéstechnikai elemek változatainak bemutatása a finn, a francia, a spanyol és a perzsa kultúra példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

Nagy Viktória (2018) A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nagy Viktória (2014) Az Inka Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2024. November 3. 14:57:15 CET.